Klachtenregeling
Trendo Externo heeft als missie u langer te laten genieten van het buitenleven. Wij denken daarom graag met u mee en zijn oprecht trots op onze kwalitatief hoogstaande maatwerk oplossingen, van 100% Nederlands fabrikaat .
Het kan echter altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u daarom aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@trendo-externo.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Zou bent u altijd verzekerd van een onafhankelijke bemiddeling.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”